wtorek, 27 maja 2014

witaj maj, żegnaj maj

Nie pisałam nic od marca i postanowiłam wziąć się trochę do pracy.
Zostało już tylko 3 dni do końca maja. Później już tylko czerwiec i wreszcie upragnione WAKACJE!
Koniec maja = mniej czasu na poprawianie ocen. Na szczęście ja nie mam się czym martwić - moje oceny nie są aż tak tragiczne.

Macie jakieś plany na wakacje?

Ja wyjeżdżam w lipcu na 10 dni do Grecji. Razem z przyjaciółką planujemy 2-3 dniowy wypad do Warszawy albo Krakowa (jeszcze się nie zdecydowałyśmy).






Jeszcze tylko trochę ♥


Smutno, mi, bo jeden z moich ulubionych seriali właśnie się skończył :(


Dużo osób uważa, że zakończenie powinno być inne, jednak według mnie jest idealne. Wiedziałam, że ciocia Robin, nie może być tylko ciocią. c:

2 komentarze:

  1. Bardzo dobrze, że maj już się kończy. Jeszcze trochę i WAKACJE! :))

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog :*
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:*
    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń