poniedziałek, 26 stycznia 2015

Zmiany

Jak zwykle moje postanowienia o prowadzeniu blogu poszły na marne. 
Ale właśnie dzisiaj przypomniałam sobie o nim!
Od jakiegoś czasu nurtuje mnie temat zmian, chciałabym się podzielić z wami moimi przemyśleniami. Jeszcze żeby ktoś to przeczytał.

No dobra, do rzeczy.

Na pewno doświadczyliście kiedyś zmian. Chciałabym się skupić na zmianach które zaobserwowaliśmy u kogoś. Czasami czujemy, że nasza bliska osoba się zmieniła (oczywiście, jeśli wierzymy w to, że człowiek może się zmienić). To nie jest tak jak się mówi - nie zmieniłam się, to ty mnie lepiej poznałeś/aś. Nie zgadzam się z czymś takim. No proszę was, jeśli np. ktoś zna kogoś całe życie to jak ma jeszcze lepiej go poznać? Ewidentnie czujemy zmianę w zachowaniu tej osoby. Może to być zmiana na lepsze, może być i na gorsze. W pewnym momencie zaczyna nam brakować tej osoby takiej jaką była. Według mnie coś takiego jest normalne. To dlatego w życzeniach mówimy: nigdy się nie zmieniaj. Bo kochamy tą osobę taką a nie inną. 
A właśnie najgorsza zmiana to ta, którą robimy dla kogoś.
Ludzie przychodzą i odchodzą, a jeśli ktoś wymaga od nas zmian, to nie jest nas wart.


Dziękuję za uwagę.
Na poprawę wieczoru polecam:


5 komentarzy:

  1. Kocham tą piosenkę :)

    obserwacja/obserwacja ?

    Jeśli się zgadzasz zaobserwuj i powiadom mnie o tym a na pewno się odwdzięczę !

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no no jak tu klimatycznie :D malo jest takich blogów
    może obs za obs? jeśli tak zacznij i daj znac u mnie a za chwilkę się odwdzięczę

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego bloga!

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o tym a na 100% się odwdzięczę ;)
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. te tło... cudowne ! kocham miasta nocą <3

    może obs za obs ?:)
    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń